[Dutch] Uitnodiging Verkenning oplossingsrichtingen PDOK light - 1 juli

geejee op dds.nl geejee op dds.nl
Ma Jun 16 00:00:12 PDT 2014

Goed punt, van het beperken van die WFS-en.
Ik dacht eerst dat daar een Inspire verplichting achter zat, maar
Inspire schrijft voor dat je of hele "predefinned" datasets (via ATOM
feeds, of via WFS) of features (via WFS) beschikbaar moet stellen.
WFS hoeft dus niet persé van Inspire.

(en in de praktijk zijn de PDOK-WFS-en met hun 15000 features limiet
wel beperkt in hun gebruik. Zodra je de Flevopolder verlaat zit je al
gauw boven de 15000 adressen of 15000 NWB-segmenten.

groet,

Gert-Jan