[Dutch] RD/NAP naar ETRS89 met NTv2 en VDatum

Sebastiaan Couwenberg sebastic op xs4all.nl
Za Nov 22 03:22:32 PST 2014

On 11/14/2014 10:22 PM, Sebastiaan Couwenberg wrote:
> Idealiter word het test script nog uitgebreid om te controleren of de
> afwijking binnen de toegestane marge is.

Gister heb ik het test script opnieuw geimplementeerd in Perl inclusief
afwijking binnen de marge controle.

Volgens mij is de proj-rdnap package nu feature complete, en voldoet het
aan de license voorwaarden.

Voor tests 07 - 10 waarvan de punten niet berekend kunnen worden doordat
ze buiten de grid vallen, zijn overrides toegevoegd om de tests toch te
laten slagen.

Met PROJ.4 4.8.0 en 4.9.0-rc2 slagen de tests (met afwijkingen binnen de
marge), met 4.7.0 helaas niet.

Omdat ik eerst nog (hopelijk kort) de discussie over de
(on)wenselijkheid van non-free datum grids in Debian moet voeren, is de
source package voorlopig alleen nog in mijn git repository te vinden:

http://git.linuxminded.nl/?p=pkg-grass/proj-rdnap

Mvg,

Bas

--
 GPG Key ID: 4096R/E88D4AF1
Fingerprint: 8182 DE41 7056 408D 6146  50D1 6750 F10A E88D 4AF1