[Dutch] Postcode bronbestand

Frank Steggink steggink op steggink.org
Vr Nov 28 11:52:15 PST 2014

Volgens Wikipedia is de enige eis dat een "postcodegebied" (4 cijferig?)
in één gemeente ligt. Zie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Postcodes_in_Nederland

Is het een idee om deze zelf te maken en bij te houden met Geogig
(voorheen Geogit), als open data? Zo moeilijk kan dat niet zijn (denk ik).

Groeten,

Frank