[Dutch] Qgis werkt niet meer

Antoine Wilbers awilbers op idds.nl
Ma Dec 21 08:04:20 PST 2015

Ik heb een probleem waarbij ik alles geprobeerd heb maar geen oplossing kan vinden. Sinds een tijdje heb ik het probleem dat als ik de style manager. Als ik deze open of als ik de kleur van een polygoon wil aanpassen dan crashed Qgis met qgis-bin.exe werkt niet meer. Ik heb qgis opnieuw geïnstalleerd (meerdere versies en meerdere malen) maar dat helpt niet. Het is trouwens vrijwel onmogelijk om qgis helemaal te verwijderen.

Kent iemand dit probleem en belangrijker weet iemand een oplossing of een adres waar ik dit ook kan vragen

Mvg

Antoine Wilbers

Verzonden met mijn Windows Phone