[Dutch] QGIS - BAG - NLextract: uitsnede uit pand laag werkt niet

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Di Dec 22 06:18:19 PST 2015

Beste Jan,

Het is me niet helemaal duidelijk wat je met "gebiedselectie" bedoelt.
Maar kun je je selectie niet gewoon in de qgis-laag met bag-panden maken
en dan opslaan als shapefile, met een vinkje bij "alleen geselecteerde
objecten"?

Er zijn wel meer functies in QGIS die niet met memory-layers werken,
wellicht is dit er ook zo een?

Succes!
Raymond

Terglobo