[Dutch] Aanrader: FOSSGIS 11-13 maart in Münster (D)

Gert-Jan van der Weijden - Stichting OSGeo.nl gert-jan op osgeo.nl
Do Feb 12 10:44:09 PST 2015

Hallo lijst,

Wij hebben inmiddels een fijne traditie opgebouwd met al 3 jaar op rij een
OSgeo.nl dag, maar onze Oosterburen kunnen er ook wat van!

In Münster heeft van wo 11 - vrij-ochtend 13 maart de jaarlijkse FOSSGIS
conferentie plaats, met naast veel Open Source Geo ook veel aandacht voor
OSM.

Door de opzet (officieel programma start wo om 13.00, afsluiting vrijdag
rond 14.00u en de nabijheid (2 auto-uren vanaf Maastricht, Eindhoven,
Utrecht en Groningen, is het goed mogelijk om wo-ochtend heen te gaan, en
vrij-middag naar Nederland of Vlaanderen terug te keren.

Programma etc. kun je vinden op www.fossgis.de

Ik ben zelf 2 jaar geleden op de FOSSGIS in Rapperswil (Zwitserland)
geweest, en was erg onder de indruk van zowel inhoud en de organisatie.

Hij staat dus in mijn agenda, en ik ben benieuwd of er nog meer "Holländer
und Belgen" van plan zijn naar Münster af te reizen.

groet,

Gert-Jan

O ja: de voertaal op FOSSGIS is Duits. maar dat hadden jullie waarschijnlijk
wel door ;-)