[Dutch] BGT/STuF-Geo how-to vraag

Erik Meerburg erik op geo-academie.nl
Zo Jan 4 11:56:26 PST 2015

Hallo lijst,

Ik heb een vraag gekregen over het inlezen van de BGT-data (via STuF-Geo) in
QGIS. Althans, dat is de heel kort-door-de-bocht versie. Ik had een beetje
het idee dat dat nog niet ontwikkeld is, en kan ook niks vinden. Bij
NL-extract staat het hoopvol (met flink vraagteken) aangekondigd voor een
komende keerŠ

Is er ondertussen al iets werkbaars voor op zich niet onhandige
eindgebruikers ontwikkeld ergens? Of, als dat nog niet het geval is en ik
mensen zo gek kan krijgen daar wat budget voor rond te krijgen, heeft iemand
een indicatie aan welk bedrag ik dan mag denken?

Zie jullie met een weekje in Hilversum,

Erik.