[Dutch] Nieuwjaarsborrel OSGeo.nl en OpenStreetMap NL zo 11 jan 2015

Just van den Broecke just op justobjects.nl
Do Jan 8 02:09:54 PST 2015

Beste Mensen,

Ja a.s. zondag is het al. Geef je op via Meetup
http://www.meetup.com/OSGeoNL/events/219277263 of events op osgeo.nl.
Event is gratis, de traditionele donatie-pot aanwezig.

Drie 15 min talks bevestigd:

- Frank Steggink:  3D met AHN2+OSM
- Jan-Willem van Aalst: hi-res OpenTopo in QGIS
- Richard Duivenvoorde: Mozilla Location Service

Daarnaast is er (nu nog) ruimte voor spontane pitches/talks.

We zullen terugblikken op een succesvol 2014 en vooruitkijken naar en
input/ondersteuning vragen voor activiteiten in 2015: Missing Maps
Mapathon 14 feb, workshops (3D!), GeoStammtisches, OSGeo.nl Dag 2015,
<jouw suggestie hier>....

Hartelijke groet,

Just