[Dutch] geo startups gevraagd (aanmelden t/m 5 februari)

Gert-Jan van der Weijden - Stichting OSGeo.nl gert-jan op osgeo.nl
Za Jan 31 03:14:26 PST 2015

hallo osgeo-lijsters,

Van onze vakbroeders en -zusters van het GIN kwam deze oproep voorbij, die
ik in deze creatieve community graag herhaal:

<quote>
Meld je Geo Startup aan!
Ben jij of heb jij een Geo Startup? Wij bieden jou de kans om jouw
product/idee/app in tien minuten voor een volle zaal te pitchen! Aansluitend
bieden we ‘quality time’: onder het genot van een drankje in groepen met
geďnteresseerden verder praten. Je ontvangt vragen, feedback, interesse en
wie weet de perfecte match met een afnemer? Meld je aan en overtuig ons
waarom jij ons podium van GIN Regio Oost verdient. Aanmelden kan slechts tot
en met 5 februari dus volg je instinct en schrijf je direct in
via ginoost op geo-info.nl.
</quote>

E.e.a. heeft plaats eind april of begin mei. Plaats is nog niet definitief
bekend maar Enschede is kandidaat.
De bijeenkomst wordt bezocht door leden van het GIN, dus naar je mag
aannemen volk uit het geo-bedrijfsleven.
En terwijl ik dit typ valt de Volkskant in mijn mailbox met de melding
"startups in de polder zijn een geldmagneet" ;-)

groet,

GJ

ps. Trouwens ook een interessante discussie hoe "open source" & "startups"
zich tot elkaar verhouden. Al is dat geloof ik (nog) geen onderdeel van deze
GIN meeting.