[Dutch] last-minute: 9 juni workshop "open source; kiezen of delen"

Bart van den Eijnden bartvde op osgis.nl
Wo Jun 3 05:49:32 PDT 2015

Ja zo kun je ook zien inderdaad.

Ik zet zelf het liefste "open source” (software) af tegen "open data” (data). Geo geeft dan alleen maar aan dat het over het geo domein gaat.

Waar ik zelf een hekel aan heb is de term “open source data” die ik ook regelmatig lees.

Bart