[Dutch] java wfs client met GeoTools

Gert-Jan van der Weijden - Stichting OSGeo.nl gert-jan op osgeo.nl
Wo Jun 3 13:13:41 PDT 2015

hallo Gerard,

Ik stuur je vraag gelijk door naar de meer technisch/inhoudelijke mailinglist "dutch" (dutch op lists.osgeo.org).

Je kunt dan zelf berichten posten naar de lijsten, en uiteraard ontvang je ook alles wat er op binnenkomt.

info op osgeo.nl is niet een niet-technisch/inhoudelijk informatiepunt, maar een mailbox van de organisatie Stichting OSgeo.nl, die zich bezig houdt met verspreiden van kennis over en promoten van toepassingen van open source geo.

Wel een mogelijk inhoudelijk aanknopingspunt: Willy Bakker schreef een maand op haar blog hoe je geavanceerde WFS bevragingen kunt doen:

https://friesewoudloper.wordpress.com/2015/05/17/het-bevragen-van-een-wfs-in-de-browser-voorbeelden-aan-de-hand-van-de-bag-service/

groet en succes,

Gert-Jan