[Dutch] WFS retourneert altijd nul lijnen

Bakker-Tadema W.M. w.m.bakker.tadema op provinciegroningen.nl
Zo Jun 7 22:50:13 PDT 2015

Hallo Frank,

Vanochtend op het werk uitgeprobeerd hoe het zitten met vlakken: die worden goed ingelezen in AutoCAD Map 3D, ook als het versie 1.1.0 van de WFS is.
gml:MultiSurfacePropertyType is voor AutoCAD Map 3D blijkbaar geen probleem.
Ik heb nog een beetje zitten graven op het AutoDesk-forum: blijkbaar is de doorontwikkeling van FDO min of meer stop gezet. Wel jammer, want ik merk dat de GIS-functionaliteit in AutoCAD Map 3D het voor mijn CAD-collega's makkelijker maakt om de stap te maken van CAD naar GIS.
In ieder geval bedankt voor je hulp. Ik ben weer een stuk wijzer geworden ;-)

Vriendelijke groet,
Willy

In ons Handvest voor Dienstverlening kunt u lezen welke dienstverlening u van ons mag verwachten.
http://www.provinciegroningen.nl/loket/onze-dienstverlening/kwaliteitshandvest/