[Dutch] tot 1 juli BAG Extract en BAG Compact gratis

Just van den Broecke just op justobjects.nl
Di Jun 23 04:43:49 PDT 2015

?? De BAG (Extract) is toch al jaren gratis beschikbaar en als directe
download (ipv WeTranser via Browser) via een PDOK Atom Feed, onder de
betekenisvolle naam "Inspireadressen":

https://www.pdok.nl/nl/producten/pdok-downloads/atomfeeds/i

Dit is puur de dataset BAG Extract (niet Compact)

Daarnaast biedt NLExtract ook al enige tijd downloads voor BAG als
PostGIS Database dump en BAG Adressen als CSV:
http://data.nlextract.nl/bag
Deze wordt maandelijks ververst (vanuit bovengenoemde PDOK Atom Feed).

En om het volledig te maken levert mirror.openstreetmap (S de K)
dagelijkse BAG-mutaties die je met NLExtract kunt verwerken:
http://mirror.openstreetmap.nl/bag/mutatie/

Dit meer ter algemene info. Het blijft altijd wat zoeken met die BAG...

Hartelijke groet,

Just