[Dutch] Algoritme voor omsluitende polygoon van losse punten

b.j.kobben op utwente.nl b.j.kobben op utwente.nl
Wo Jun 24 07:55:13 PDT 2015

2D alpha shapes is denk ik waar je naar op zoek bent. Weet zo even niet
precies waar ie in geimplementeerd zijn (heb mijn laptop hier niet bij),
maar in ieder geval is er een Python en een R module voor. En volgens mij
zit ie in GRASS als speciale versie van de conCAVE hull... v.concave.hull
of zoiets?

Barend

Sent from phone (small keys, thick fingers...)