[Dutch] Algoritme voor omsluitende polygoon van losse punten

Paul Meems p.meems op topx-group.nl
Wo Jun 24 23:53:12 PDT 2015

Bedankt allen,

Concave hull en alpha shapes zijn inderdaad de zoektermen waar ik mee
verder kan.
Ik heb deze al gevonden:
http://www.geosensor.net/phpws/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=13
Dat is precies wat ik zoek. Jammer genoeg werk ik in C# en zal ik hun java
code eerst moeten omzetten ;(
Ik zoek nog even verder voor een C# implementatie.

Met 'Delaunay triangulation' lijkt het ook deels te kunnen. Dat zit in NTS
en die library gebruik ik al.

Nog genoeg uitzoekwerk.

Met vriendelijke groet,

Paul Meems