[Dutch] op de fiets naar FOSS4G in Bonn in 2016

Bart van den Eijnden bartvde op osgis.nl
Wo Jun 24 10:12:28 PDT 2015

Het is nog heel ver weg (22-26 augustus 2016), maar ik had laatst het idee dat het wel leuk kan zijn om op de fiets naar Bonn te gaan, een sportieve inspanning om al die biertjes op FOSS4G te compenseren.

Vanaf Utrecht is het ongeveer 250 km met de fiets, dus een fietstocht in 2 (of desnoods 3) dagen zou misschien leuk zijn.

Als er mensen zijn die dit ook leuk lijkt, dan kom ik er graag mee in contact om t.z.t. een en ander te gaan plannen.

Groeten,
Bart