[Dutch] op de fiets naar FOSS4G in Bonn in 2016 (of met de boot)

Gert-Jan van der Weijden - Stichting OSGeo.nl gert-jan op osgeo.nl
Wo Jun 24 12:08:32 PDT 2015

Een fijn plan! Om te oefenen rijd ik in juli de laatste 100 km op de fiets
naar FOSS4G-EU in Como. Met aankomst bergop trouwens.

Voor de reis naar Bonn heb ik vorige week bij een botenverhuurder de vraag
uitgezet hoeveel tijd en geld het kost om met een boot (met
overnachtingsmogelijkheid) van NL naar Bonn te varen (en daar wat dagen
langs de kade te blijven liggen, en terug te varen).
Om vast idee te krijgen; dit scheepje leek me wel wat:
http://www.de-tijdgeest.nl/accommodatie.htm

Nog een tipje van de sluier: we (=local organizing comittee) hebben
"Basecamp Bonn" alvast integraal als overnachtingsplek afgehuurd:
http://www.basecamp-bonn.de/hostel-hotel-bonn/basecamp-young-hostel-bonn/

groet,

Gert-Jan