[Dutch] ICT doorbraakproject open geodata

Gert-Jan van der Weijden - Stichting OSGeo.nl gert-jan op osgeo.nl
Zo mei 31 05:42:00 PDT 2015

hallo lijst,

Ik heb uitgenodigd om vrijdag 5 juni aan te schuiven bij een
brainstormsessie van het "ICT doorbraakproject open geodata voor groei en
innovatie".

Zie http://doorbraakmetopendata.nl/ voor meer info over het project.

Het project constateert dat "het gebruik van open data en de daarmee
samenhangende economische meerwaarde, achter blijft bij de verwachtingen.
Het project zit nu in een fase waarin wij kunnen bepalen hoe wij kunnen
bijsturen. "

Mocht je daar een mening over of andere waardevolle bijdrage aan hebben,
laat het me weten, dan neem ik dat vrijdag onder de arm mee.

groet,

Gert-Jan