[Dutch] ICT doorbraakproject open geodata

Bart van den Eijnden bartvde op osgis.nl
Zo mei 31 07:23:24 PDT 2015

Ik zou persoonlijk heel graag zien dat voor alle gevallen waar het mogelijk is, dat de eerste stap moet zijn het publiceren van geojson op github. En actueel houden. Een alternatief zou nog zijn om eens naar het dat project van Max Ogden te kijken.

Stap 2 kan wat mij betreft een portaal zijn maar ik vind zelf stap 1 genoeg en waarschijnlijk bruikbaarder voor wat app developers ermee willen.

Bart

Sent from my iPhone