[Dutch] Google hybrid kaart met PDOK data

Jan-Willem van Aalst info op imergis.nl
Wo Sep 30 00:27:08 PDT 2015

Hoi,

In QGIS de OpenStreetMap wegenlabels en Top10NL toponiemen renderen met de PDOK luchtfoto’s eronder, en dan tegeltjes bakken, zie map5.nl <http://app.map5.nl/nltopo/#rd/openlufo/12/155399/462916.8>  van Just van den Broecke.

Bedenk wel dat de PDOK luchtfoto’s een CC-NC licentie hebben.

Met hartelijke groet,

Jan-Willem van Aalst

jw op imergis.nl

06-42746848