[Dutch] Google hybrid kaart met PDOK data

Paul Meems p.meems op topx-group.nl
Wo Sep 30 00:04:05 PDT 2015

Goedemorgen,

In onze webapplicatie gebruiken we de luchtfoto2014 van PDOK, werkt prima.
Alleen heeft deze laag alleen de luchtfoto's en geen straten of namen.

Nu ben ik al in de PDOK viewer aan het zoeken welke lagen ik erbij moet
hebben om een achtergrond te krijgen zoals Google Hybrid. Dus luchtfoto's
met daar bovenop straten en straatnamen en de namen van de steden en dorpen.
De PDOK viewer heeft zoveel lagen, maar ik kan de juiste combi niet vinden.

Het lijkt me dat meer mensen dit gebruiken, dus ik vroeg me af hoe jullie
dit oplossen.
We willen nl. graag af van de Google Hybrid laag en zoveel mogelijk open NL
data gebruiken.

Graag hoor ik jullie suggesties.

Met vriendelijke groet,

Paul Meems