[Dutch] RD/NAP naar ETRS89 met NTv2 en VDatum

Huisman, Lennard Lennard.Huisman op kadaster.nl
Ma Feb 8 00:03:21 PST 2016

Hallo Sebastiaan,

Bedankt voor deze update en de vasthoudendheid met goed nieuws.

Ik lees in de mail dei je linkt dat de no-data values in ons grid niet helemaal aan de gtx specificaties voldoen. Hier gaan we mee aan de slag, maar ik kan er geen deadline voor geven.

Gr,

Lennard

p.s.

Je direct naar mij gestuurde mailtjes kwamen in de verzamelbak voor de osgeo lijst, ik zal mijn mailfilter aanpassen...