[Dutch] Dutch Verzamelmail, Volume 67, Nummer 2

Luuk S luuk.schaminee op gmail.com
Do Jul 7 22:58:30 PDT 2016

Rini,

je zou contact kunnen zoeken met hisgis (hisgis op fryske-akademy.nl). Zij
hebben datgene wat jij wilt doen ook al gedaan. Welicht hebben ze zelfs al
de data gedigitaliseerd die jij ook wilt digitaliseren.

Succes.

Luuk