[Dutch] Tekenen van Hulp kaarten in QGIS

Richard Duivenvoorde rdmailings op duif.net
Vr Jul 8 09:02:34 PDT 2016

Hoi Rini,

ik zou (na Hisgis wat Luuk je aanraad) evt ook even bij het kadaster
shoppen. Die doen dit namelijk ook met... het kadaster :-)

ik heb me recent door iemand uit laten leggen hoe zij werken met precies
jou model. Een perceel heeft altijd een 'parent', en die parent kan een
tijdelijke versie zijn (als het alleen aan plan is) of een 'echte'
versie. Mocht zo'n tijdelijke versie vervallen (plan gaat niet door),
dan krijgt dat perceel automatisch diens parent als parent etc etc.

maar dit kan iemand je van het Kadaster waarschijnlijk veel beter
uitleggen :-)

Vriendelijke Groet,

Richard Duivenvoorde