[Dutch] Verborgen attributen op kaart en in tabel in QGis

Tako Brouwer mail op takobrouwer.nl
Za Sep 30 03:17:09 PDT 2017

Beste mensen,

Ik zit met een probleem in QGis. Ik heb een vectorbestand, waar volgens de attributentabel 608 records in staan.

Ik heb in één kolom vier hoofdgroepen aangegeven en als ik die classificeer in de laag eigenschappen dat heb ik in totaal ook 608 objecten (445+102+36+25). Echter, in het lagenbeheer geeft Qgis aan dat er 624 objecten zijn in deze laag. Er zijn dus ergens 24 verborgen elementen? Ik heb mijn bestand aangeleverd aan iemand anders en als die het bestand inleest, dan komen deze verborgen elementen weer tevoorschijn. Hoe kan ik deze verborgen elementen vinden en/of verwijderen in QGis?

Met vriendelijke groeten,

Tako Brouwer