[Dutch] Botsende feestjes? Maptime summercamp vs FOSS4G Dar es Salaam

Richard Duivenvoorde rdmailings op duif.net
Di Jun 5 22:58:18 PDT 2018

On 05-06-18 23:41, b.j.kobben op utwente.nl wrote:
> He Richard,
>
> Ik begrijp je “onderbuikgevoel” niet echt. Een event kan niet zonder
> sponsors, en welke sponsors dat zijn zegt toch niets over of het grote
> geld het overgenomen heeft. Op de Nottingham FOSS4g, die in mijn
> beleving toch niet door het grote geld werd overheerst, hadden we Google
> en LocationTech als sponsors... En als ergens geen groot geld zit is het
> toch wel in Dar-Es-Salaam. Het is trouwens de FOSS4G met het laagste
> inschrijfgeld sinds jaren....

Hoi Barend, Johan,

Sorry voor deze opmerking, het is waarschijnlijk mijn hang naar
kleinschaligheid en een aversie tegen het grootkapitaal(isme) :-)

Laat ieder voor zich inderdaad uitmaken waar hij heen gaat, en het
laatste wat ik wil is dat mensen vanwege mijn opmerkingen 'Dar' zouden
laten schieten. En je hebt helemaal gelijk dat juist een afrikaanse
FOSS4g onze steun zou moet krijgen.

Groet,

Richard