[Francophone] TR: [GeoNetwork-users] geonetwork-users-fr a new French mailing list

Lagarde Pierre P.Lagarde at brgm.fr
Wed Apr 15 07:06:11 EDT 2009

Bonjour à tous,

Suite à la sollicitation du groupe de travail Géosource, j'ai le plaisir de vous annoncer la création d'une mailing-list GeoNetwork francophone et marqué fortement Géosource par le projet GeoNetwork.

Pierre, BRGM

> Dear all,
>
> having more and more contributions to GeoNetwork and
> GéoSource project from french speaking people, we decided [1]
> to create a new user mailing list (
> geonetwork-users-fr at lists.sourceforge.net) in order to
> discuss, improve training materials and documentation in french.
>
> Subscribe here [2].
>
> Ciao.
>
> Francois
>
> -- Traduction en français.
> Bonjour à tous,
>
> suite au nombre grandissant de contributions aux projets
> [...]
**********************************************************************************************
Pensez a l'environnement avant d'imprimer ce message
Think Environment before printing

Le contenu de ce mel et de ses pieces jointes est destine a l'usage exclusif du (des) destinataire(s) designe
(s) comme tel(s).
En cas de reception par erreur, le signaler e son expediteur et ne pas en divulguer le contenu.
contamination a sa reception.

The contents of this email and any attachments are confidential. They are intended for the named recipient
(s) only.
If you have received this email in error please notify the system manager or the sender immediately and do
not disclose the contents to anyone or make copies.
eSafe scanned this email for viruses, vandals and malicious content.