[gdal-dev] Kanun tasarısı ile ilgili not

ahmet temiz ahmettemiz88 at gmail.com
Sun Oct 17 14:58:16 EDT 2010

merhaba

Kanun tasarısı ile ilgili çok az bir bilgimiz oldu. sanıyorum
pazartesi (yarın) görüş bildirilecek.

O gün için olayı pek toparlayamadık. Ama daha sonra
düşündüm.

Bence:

Özellikle "CBS" nin bir ibare olarak kanunda geçmesi iyi olur.

Örneğin:
ilk maddede "Tehlike ve risk haritalarının CBS ortamında olması
gerekmektedir" benzeri cümleler teknik olarak doğru
olacaktır. Çünkü CBS ortamı dışında bu haritaların üretildiği
ortamı ben hiç duymadım. Bu nedenle CBS isminin net olarak
geçmesi yerinde olur.

Benzer şekilde CBS nin yerleşim planlarında da geçmesi
iyi olur diye düşünüyorum.

Mesala Bayındırlık Bakanlığı  kanun maddesine CBS ibaresini
koydurmuş bu sayede CBS konu olduğu zaman ağırlık koyuyor.

iyi çalışmalar

--
Ahmet Temiz
Jeoloji Müh.