[OSGeo-Greek] Γεια χαρά!

Dimitris Kotzinos kotzino at csd.uoc.gr
Mon Mar 8 03:00:40 EST 2010

Καλημέρα,

τουλάχιστον ο διαχειριστής "ακούει"! :)
Χαίρομαι πολύ για το πρώτο όχι δικό μου μήνυμα στη λίστα.
Με την ευκαιρία μήπως θα ήταν καλό να κάνουμε έναν γύρο με μια εισαγωγή
για τον εαυτό μας ο καθένας ώστε να δούμε τι ενδιαφέροντα υπάρχουν; Και
να συζητήσουμε μετά τι θέλουμε να κάνουμε στα πλαίσια αυτά στην Ελλάδα;

Χαιρετισμούς σε όλους,

Δημήτρης