[OSGeo-Greek] Γεια χαρά!

Νίκος Νίκος
Mon Mar 8 10:48:29 EST 2010

Dimitris Kotzinos wrote:
> Καλημέρα,
> τουλάχιστον ο διαχειριστής "ακούει"! :)

:-)

> Χαίρομαι πολύ για το πρώτο όχι δικό μου μήνυμα στη λίστα.
> Με την ευκαιρία μήπως θα ήταν καλό να κάνουμε έναν γύρο με μια εισαγωγή
> για τον εαυτό μας ο καθένας ώστε να δούμε τι ενδιαφέροντα υπάρχουν; Και
> να συζητήσουμε μετά τι θέλουμε να κάνουμε στα πλαίσια αυτά στην Ελλάδα;
>
> Χαιρετισμούς σε όλους,
> Δημήτρης

Γεια σου Δημήτρη.

Δεν είμαι αρνητικός στην ιδέα σου για μια αυτο-παρουσίαση αλλά λίγο
σκεπτικός.

- Μήπως αφού συγκεντρώσουμε πρώτα ένα critical αριθμό ελλήνων χρηστών
osgeo να προχωρήσουμε σε συζήτηση;

- Μήπως να προσπαθήσουμε να συγκεντρωθούμε πρώτα εδώ;

Είναι αλήθεια, όπως αντιλαμβάνομαι την κατάσταση, ότι υπάρχουν κάμποσοι
έλληνες χρήστες osgeo. Αλλά, ως σνήθως, είμαστε διάσπαρτοι.

Φιλικά, Νίκος