[OSGeo-Greek] Εξαγωγη 3D μορφοποιησης σε Grass-Quantum

giannis Nj netsagief at hotmail.com
Tue Jun 21 04:51:50 EDT 2011

Καλησπέρα σε όλους,

έχω κάποιες raster εικόνες που περιέχουν 3D πληροφορία και προσπαθώ να τις εξάγω σε κατάλληλο format για την περαιτέρω επεξεργασία τους, όπως πχ με το Meshlab.

Αρχεία .wrl, .3ds, .x3d, .obj, .xyz, είναι κατάλληλα για τη δουλειά που τα χρειάζομαι.

Εχω προσπαθήσει μέσω του Grass plugin στο QGIS, καταφέρνω να δω την τρισδιάστατη γεωμετρία στο nviz αλλά δε μπορώ να την "αξιοποιήσω", δλδ να εξάγω σε κάποιο κατάλληλο format.

Δεν έχω προσπαθήσει ακόμα σε Grass από μόνο του, ενώ το Quantum αν έχω καταλάβει καλά δεν έχει τέτοιες δυνατότητες.

Αν μπορέσει κάποιος να βοηθήσει θα του είμαι υπόχρεος, μιας και έχω κολλήσει.

Ευχαριστώ πολύ.