Σχετ: [OSGeo-Greek] Εξαγωγη 3D μορφοποιησης σε Grass-Quantum

Leonidas Liakos leonidas_liakos at yahoo.gr
Tue Jun 21 05:57:28 EDT 2011

Γιάννη δοκίμασε το από GRASS με: r.out.xyz
ή με το gdal_translate με:
gdal_translate myraster.tif myfile.txt -of XYZ
Το δεύτερο δεν το έχω δοκιμάσει αλλά πιστεύω θα παίζει

________________________________
Απο: giannis Nj <netsagief at hotmail.com>
Προς: greek at lists.osgeo.org
Στάλθηκε: 11:51 π.μ. Τρίτη, 21 Ιουνίου 2011
Θεμα: [OSGeo-Greek] Εξαγωγη 3D μορφοποιησης σε Grass-Quantum

Καλησπέρα σε όλους,

έχω κάποιες raster εικόνες που περιέχουν 3D πληροφορία και προσπαθώ να τις εξάγω σε κατάλληλο format για την περαιτέρω επεξεργασία τους, όπως πχ με το Meshlab.

Αρχεία .wrl, .3ds, .x3d, .obj, .xyz, είναι κατάλληλα για τη δουλειά που τα χρειάζομαι.

Εχω προσπαθήσει μέσω του Grass plugin στο QGIS, καταφέρνω να δω την τρισδιάστατη γεωμετρία στο nviz αλλά δε μπορώ να την "αξιοποιήσω", δλδ να εξάγω σε κάποιο κατάλληλο format.

Δεν έχω προσπαθήσει ακόμα σε Grass από μόνο του, ενώ το Quantum αν έχω καταλάβει καλά δεν έχει τέτοιες δυνατότητες.

Αν μπορέσει κάποιος να βοηθήσει θα του είμαι υπόχρεος, μιας και έχω κολλήσει.

Ευχαριστώ πολύ.