[OSGeo-Greek] Σχετ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ QGIS 1.8

ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ ant.mihalakis at yahoo.gr
Mon Apr 15 00:14:17 PDT 2013

Ναι, δεν διορθώνεται. Ίσως το πρόβλημα να έγκειται στο εξής:
έχω στο C: και τους δύο φακέλους OSGeo4W (της έκδοσης 1.6.0 και της 1.8.0), αλλά για να ανοίξω το 1.6.0 έχω μετονομάσει τον φάκελο της έκδοσης 1.8.0 σε "OSGeo4W_NEW", οπότε η συντόμευση μου (που παραπέμπει πάντα στο OSGeo4W), μου ανοίγει την έκδοση 1.6.0.
Αντίστροφα, όταν θέλω να ανοίξω την έκδοση 1.8.0 μετονομάζω το φάκελο "OSGeo4W" σε "OSGeo4W_OLD" και το "OSGeo4W_NEW" σε "OSGeo4W", οπότε η ίδια συντόμευση μου ανοίγει το 1.8.0
Ίσως πάλι να υπάρχει θέμα με το λειτουργικό μου, δε γνωρίζω. Το θέμα είναι ότι η έκδοση 1.8.0 με καμία κωδικοποίηση δεν αναγνωρίζει ελληνικά.
Παρεπιπτόντως, μήπως υπάρχει λύση να μην μετονομάζω συνεχώς τους φακέλους και να έχω και τις δύο εκδόσεις ταυτόχρονα ανοικτές;

________________________________
 Απο: Leonidas Liakos <leonidas_liakos at yahoo.gr>
Προς: ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ <ant.mihalakis at yahoo.gr>; "greek at lists.osgeo.org" <greek at lists.osgeo.org>
Στάλθηκε: 9:16 π.μ. Δευτέρα, 15 Απριλίου 2013
Θέμα: Σχετ: [OSGeo-Greek] ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ QGIS 1.8

Καλημέρα, δοκίμασες να το ανοίξεις με UTF-8;

________________________________
 Απο: ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ <ant.mihalakis at yahoo.gr>
Προς: "greek at lists.osgeo.org" <greek at lists.osgeo.org>
Στάλθηκε: 8:49 π.μ. Δευτέρα, 15 Απριλίου 2013
Θέμα: [OSGeo-Greek] ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ QGIS 1.8

Γειά σας!
παρακολουθώ συχνά τη λίστα αλλά λόγω φόρτου δεν μπορώ να συμμετάσχω.
Έχω εγκαταστήσει στον υπηρεσιακό Η/Υ (WIN 7 X64) το QGIS σε δύο εκδόσεις:
1.6.0-Copiapo & 1.8.0-Lisboa.
Ο λόγος είναι ότι κάποιο χρήσιμο για εμένα πρόσθετο (QGIS2Google) δεν λειτουργεί στη νέα έκδοση.
Ωστόσο, το πρόβλημά μου είναι ότι η έκδοση 1.8.0 δεν αναγνωρίζει το ελληνικό περιεχόμενο του .dbf ενός .shp, ούτε με κωδικοποίηση ISO8859-7
Έχετε κάποια πρόταση;

Ευχαριστώ

Αντώνης Μιχαλάκης
δασολόγος Δ/νσης Δασών Κορινθίας