[OSGeo-Greek] ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ QGIS 1.8

Nick Ves vesnikos at gmail.com
Mon Apr 15 01:16:09 PDT 2013

2013/4/15 ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ <ant.mihalakis at yahoo.gr>

> Γειά σας!
> παρακολουθώ συχνά τη λίστα αλλά λόγω φόρτου δεν μπορώ να συμμετάσχω.
> Έχω εγκαταστήσει στον υπηρεσιακό Η/Υ (WIN 7 X64) το QGIS σε δύο εκδόσεις:
> 1.6.0-Copiapo & 1.8.0-Lisboa.
> Ο λόγος είναι ότι κάποιο χρήσιμο για εμένα πρόσθετο (QGIS2Google) δεν
> λειτουργεί στη νέα έκδοση.

To QGIS2Google, δεν εξαγάγει το shapefile σε μορφή kml? Στης πρόσφατες
εκδόσεις μπορείς να κάνεις: αριστερό κλικ - save as..., επιλογή kml.

Ωστόσο, το πρόβλημά μου είναι ότι η έκδοση 1.8.0 δεν αναγνωρίζει το
> ελληνικό περιεχόμενο του .dbf ενός .shp, ούτε με κωδικοποίηση ISO8859-7

Δύο λύσεις:

1) υπάρχει ενα ανδον που λέγετε Shapefile Enconing Fixer, που λέει ότι
κάνει αυτή την δουλειά, Δες αν μπορεί να σε εξυπηρετήσει .

2) Ανοιξε το dbf με τον αγαπημένο σου πρόγραμα spreadsheet, και σώσε το
αρχείο ως UTF-8.

Έχετε κάποια πρόταση;