[OSGeo-Greek] Σχετ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ QGIS 1.8

Leonidas Liakos leonidas_liakos at yahoo.gr
Mon Apr 15 02:51:16 PDT 2013

Μήπως πρέπει να δηλωθεί σαν bug?

________________________________
 Απο: Pano Voudouris <pvoudouris at gaiocorp.com>
Προς: ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ <ant.mihalakis at yahoo.gr>
Κοιν.: "greek at lists.osgeo.org" <greek at lists.osgeo.org>
Στάλθηκε: 12:40 μ.μ. Δευτέρα, 15 Απριλίου 2013
Θέμα: Re: [OSGeo-Greek] ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ QGIS 1.8

Το 1.8 μου έχει δημιουργήσει και μένα προβλήματα με τα encoding. Στις περισσότερες περιπτώσεις χρησιμοποιώ το DBFViewer http://dbfviewer.org/ που σου επιτρέπει να ανοίξεις dbf και να δεις αλλά και να αλλάξεις το encoding. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ: κράτα backup γιατί αναλόγως τι encoding θα δώσεις μπορεί να στα βγάλει με μπαρμπαδάκια και δε κάνει undo. Δοκίμασε συνδυασμούς από το Tools-> Page Code και Tools -> Convert.
Παρόλα αυτά υπήρχαν μερικά dbf που τίποτα δε δούλευε. Ο μόνος τρόπος που βρήκα, ήταν ο εξής (complete pain αλλα δουλεύει):
	* Αποθήκευσε το shapefile με άλλο όνομα και κράτησε μόνο το fid από τα attributes.

	* Μετάτρεψε το dbf σε CSV-και το CSV αποθήκευσε το σαν UTF-8

	* Ανοιξε το καινούριο shapefile (χωρίς attributes) και το CSV και κάνε join.

	* Αποθήκευσε το joined shapefile με καινούριο όνομα.

Π.

--

Director
Gaiocorp
Ε:  pvoudouris at gaiocorp.com
W: http://www.gaiocorp.com
     http://www.mapoholic.com

P: Kountouriotou 3 | Thessaloniki 546 25

Please consider the environment. Do you really need to print this email?

This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. If you are not the intended recipient you are notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited.