[OSGeo-Greek] ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ QGIS 1.8

Angelos Tzotsos gcpp.kalxas at gmail.com
Mon Apr 15 03:11:25 PDT 2013

Το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός ότι το ShapeFile δεν υποστηρίζει
επίσημα άλλη κωδικοποίηση από την αμερικάνικη ANSI και αυτό επειδή στο
spec του DBF (που είναι αρχαίο) δεν είχε προβλεφθεί κάτι άλλο.

Η πιο απλή λύση είναι να ανοίξει το DBF στο Libre Office Spreadsheet και
να αποθηκευτεί σαν UTF-8 με το ίδιο όνομα.

Άγγελος

--
Angelos Tzotsos
Remote Sensing Laboratory