[OSGeo-Greek] Σχετ: Σχετικά με την θέαση δεδομένων της Κτηματολόγιο ΑΕ μέσω WMS σε ΕΓΣΑ87

ArArgyridis arargyridis at gmail.com
Thu Apr 25 00:24:11 PDT 2013

+1 και από μένα στο παρόν.

Το μόνο που θέλω να προσθέσω, είναι το εξής:

Αναφορικά με τη θέση του ΟΚΧΕ, η απάντηση που νομίζω πως ζητάμε έχει 2 σκέλη:

1. Αν αποδέχεται (ή συμφωνεί αν θέλετε) πως κάτι που πλήρωσε το δημόσιο, ανήκει στο δημόσιο; ( :-) )

2. Σε περίπτωση θετικής απάντησης στο πρώτο ερώτημα - και μιας και το δημόσιο στα δημοκρατικά πολιτεύματα είναι ο λαός (δήμος + κράτος = δύναμη του λαού), να διευκρινίσει ποιες είναι οι αποδεκτές άδειες (δηλαδή ποιες άδειες CC μιας και μιλάμε για προϊόντα πνευματικής ιδιοκτησίας) οι οποίες καλύπτουν και διασφαλίζουν το δημόσιο χαρακτήρα των δεδομένων.

Λυπάμαι για την απουσία μου από τη FOSCOMM, αλλά ανωτέρα βία δυστυχώς.... :-(

Argyros Argyridis

Phd Student at National Technical University of Athens,

Remote Sensing Laboratory

Member of OSGeo

http://users.ntua.gr/arargyr/

tel. +30 210 772 2684