Re: [OSGeoJapan-discuss] ヒートマップやカルトグラムのように、統計情報を画像化するもの

Daniel Kastl orkney @ GMX.DE
2009年 1月 4日 (日) 22:29:01 EST

There was a post today in the Mapserver-users list about a "heatmap from
point layers":
http://lists.osgeo.org/pipermail/mapserver-users/2009-January/059174.html

Daniel