[OSGeoJapan-discuss] 【FOSS4G Tokyo/Osaka】今年の日程が決まりました

Jeff McKenna jmckenna @ gatewaygeomatics.com
2011年 8月 23日 (火) 12:04:37 EDT

I am happy to announce that I will again attend FOSS4G-JP :)  See you
soon my friends!

-jeff