Re: [OSGeoJapan-discuss] 【質問】QGISのエラー報告について

奈良崎 優 mnara-260116 @ kamakuranet.ne.jp
2011年 11月 17日 (木) 08:36:33 EST

喜多様
奈良崎です。私も、初めてですが、Bug報告をしてみました。
内容は、GRASSプラグインの日本語の文字化けです。
  a.. Author: Masaru Narazaki Narazaki
  b.. Status: New
  c.. Priority: Normal
  d.. Assigned to:
  e.. Category: GRASS
  f.. Target version: Version 1.6.0
  g.. Must fix:
  h.. Platform:
  i.. Platform version:
  j.. Status info:
  k.. Resolution:
  l.. Patch supplied: No
In Japan if we try to use GRASS plugin with Japanese, we can not find
correct japanese leter because of the Garbring as adding files.
They say this phenomina begun at version 1.0 of QGIS.
Please collect this phenomina.

嘉山様

おかしいところがあればご指摘ください。

         奈良崎