[QGIS-it-user] Bloccherei QGIS Italia su nabble

Andrea Giudiceandrea andreaerdna a libero.it
Gio 8 Lug 2021 01:57:51 PDT

Nella home page dei forum di Nabble relativi a OSGeo è stata aggiunta la
seguente nota:
"NOTE: As of July 2021 Nabble is not receiving posts from OSGeo mailman
server, please refer to this issue for more details and discussion."
ed è stata "cancellata" la nota:
"In order to post to OSGeo mailing lists through Nabble, you have to
subscribe first. Go to http://lists.osgeo.org/, find mailing list you
are interested in and subscribe, then you will be able to post to it
directly or using Nabble."

> Che ne pensate? In caso siate d'accordo, io non ho più i poteri per farlo.

Quindi, chi ha le credenziali per intervenire eventualmente?

Nessun membro di QGIS Italia ha accesso al pannello di amministrazione
del forum "QGIS Italian User" di Nabble?

A presto.

Andrea