[QGIS-pl] 100% przetłumaczonego QGIS na Święta!

Michał Drożdż michal.drozdz w gis-support.pl
Pon, 30 Gru 2019, 22:55:10 PST

To super, że działasz.
Myślę, że zapał nie opadł, ale potrzebne są "pomoce naukowe" bo dalej próg
wejścia jest spory. Myślę, że robimy tak: umówmy się na hangout, nagramy to
i puścimy na YT. Jak ktoś będzie chciał wejść w tłumaczenia to będzie miał
od czego zacząć. To zawsze bardzo pomaga. Nagranie n zasadzie: zaczynamy od
kompletnego zera, pobieramy/instalujemy co trzeba i działamy.
Tomek: w jakich godzinach masz czas? Wyrobisz się do następnego tygodnia?

Szczęśliwego Nowego Roku!!!

czw., 26 gru 2019 o 22:24 Tomasz Rychlicki <rychlicki.tomasz w gmail.com>
napisał(a):

> [...]
> stringów zawsze się udaje ogarnąć.
> Po spotkaniu zapał chyba opadł? Było tam kilka osób chętnych do wejścia w
> temat tłumaczenia, prawda? Jeśli dalej są, to może nie ma co porywać się z
> motyką na księżyc i robić jakichś wielkich instruktaży, tylko wystarczy
> wyłożyć nowym chętnym podstawowe zasady i niech działają?
> Ja znów za jakiś czas zrobię z 300-400 stringów pewnie, ale są tematy, za
> które się nie biorę w ogóle, bo w życiu nie odpalałem tych algorytmów i
> więcej bym mógł zepsuć bez znajomości kontekstu, niż pomóc.

>>> 2. Pobieranie zasobu inicjalnego
>>> 3. Opis procedury tłumaczenia
>>> 4. Tłumaczenie pojedynczych fraz i tłumaczenie kontekstowe

>>> 1. tłumaczenie poszczególnych wtyczek(?)
>>> 2. tłumaczenie strony QGIS z podstawowymi informacjami o aplikacji