[QGIS-pl] 100% przetłumaczonego QGIS na Święta!

Tomasz Rychlicki rychlicki.tomasz w gmail.com
Śro, 5 Lut 2020, 04:27:24 PST

Wszystko wskazuje na to, że w przyszłym tygodniu coś byśmy mogli nagrać
któregoś wieczora, tak po 21.
Mamy plan? O czym powinniśmy powiedzieć?
Moje propozycje tak na szybko:
1. Jak w ogóle zacząć, gdzie się zarejestrować itp.
2. Podejście do tłumaczenia (nie tłumaczymy pojedynczych, wyjętych z
kontekstu wyrażeń, ale całe funkcjonalności).
3. Narzędzia, które warto wykorzystać do sprawnego tłumaczenia.
4. Istniejący na githubie projekt do dyskusji nad wątpliwościami dot.
tłumaczeń.
Chcecie coś dodać, uszczegółowić?

Pozdrawiam,
Tomek