[Spanish] Videos de FOSS4G 2014

Raf Roset rafroset at gmail.com
Thu Sep 18 01:34:49 PDT 2014

A mi me gustan muchas, pero un par me hicieron estallar la cabeza:

Vector tiles for fast custom maps
Dane Springmeyer
http://vimeo.com/106228141

Leaflet + UtfGrids + d3.js = liquid fast, massively scalable interactive
web map & data visualization

Benjamin Wyss, GEM Foundation.

http://prezi.com/snevvxyea3qj/liquid-fast-massively-scalable-interactive-web-map-data-visualization/

A ver si suben el resto y me doy otro atracón de ciencia....

Raf