[OSGeo-Standards] [OSGeo-Discuss] "Geoservices REST API" story is being discussed on slashdot

Baumann, Peter p.baumann at jacobs-university.de
Fri Jun 7 02:43:47 PDT 2013

Hi all,
FWIW, getting back a REST discussion to this list
cheers,
Peter

--
Dr. Peter Baumann- Professor of Computer Science, Jacobs University Bremen
  http://www.faculty.jacobs-university.de/pbaumann
  mail: baumann at rasdaman.com
"Si forte in alienas manus oberraverit hec peregrina epistola incertis ventis dimissa, sed Deo commendata, precamur ut ei reddatur cui soli destinata, nec preripiat quisquam non sibi parata." (mail disclaimer, AD 1083)

  mail: baumann at rasdaman.com