Re: [Valencia] mapa orientació

Jorge Gaspar Sanz Salinas jsanz at osgeo.org
Thu Mar 8 15:10:01 EST 2012

2012/3/8 bicifamiliar <info at bicifamiliar.org>:
> Hola de nou,

> vaig estar preguntant per veure de fer el mapa amb programes lliures, em van
> indicar que hi havien característiques pròpies de l'esport d'orientació a
> OSM:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/IOFmapping
>
> i vaig cartografiar amb detall esta zona: http://osm.org/go/b_qwJZajI--
>
> i després amb http://www.oobrien.com/oom/  vaig generar este mapa:
> http://athleticmassalfassar.com/wp-content/uploads/2011/06/oom.pdf
> siguent el resultat massa just ja que no diferencia a penes els diversos
> [...]

O siga que el problema es composar un mapa amb dades de OSM. Igual en
TileMill y després un poquet de Inkscape podries fer-lo, però de forma
manual. En quant gvSIG tinga el driver de OSM (està en marxa) podràs
fer-ho des de aquest programa si fiquem el tema de elegir altres
renders, en el teu cas tenim

http://casa.oobrien.com/maptiler/oterrain_global/15/16354/12457.png

per massalfassar aixina que pareix raonable.

Bé té bona pinta això de la cartografia d'orientació estaria bé que
ens donares una xerrada, t'animes??