[Valencia] mapa orientació

bicifamiliar info at bicifamiliar.org
Mon Mar 12 19:25:35 EDT 2012

Hola de nou
> O siga que el problema es composar un mapa amb dades de OSM. Igual en
> TileMill y després un poquet de Inkscape podries fer-lo, però de forma
> manual. En quant gvSIG tinga el driver de OSM (està en marxa) podràs
> fer-ho des de aquest programa si fiquem el tema de elegir altres
> renders, en el teu cas tenim
>
> http://casa.oobrien.com/maptiler/oterrain_global/15/16354/12457.png
>
> per massalfassar aixina que pareix raonable.
Serà cosa de posar-se.
He provat una mica el TileMill, i no és evident com fer-lo anar.
A geoinquiets fareu algun taller?

> Bé té bona pinta això de la cartografia d'orientació estaria bé que
> ens donares una xerrada, t'animes??
Vaja, jo m'anime, encara que no sóc el més indicat per haver participat
sols una vegada en una cursa d'orientació...
Al Politècnic teniu una secció d'orientació http://www.upv-o.org/ que
segur ho fan millor per estar més posats que jo. Si interessa puc fer la
gestió, i si ningú pot, jo m'arromangue jo.

Parlem,

Paco