[Valencia] Rafagas en anglès, ajuda

Jorge Sanz xurxosanz at gmail.com
Fri Nov 20 00:52:40 PST 2020

Hola,

Com sabeu em dedique des de fa uns anys a anar darrere de Raf traduint les
descripcions dels enllaços a l'anglés i publicant-los a la web
https://geoinquiets.github.io/rafagas/. Una vegada publicats un automatisme
(zapier) envia el correu a la llista
<https://lists.osgeo.org/mailman/listinfo/rafagas> i programa les piulades
<https://twitter.com/rafagaslinks>. El tema és que a decembre, i per unes
setmanes, i si ningú em pren el retlleu, hauré de pausar l'activitat o com
a molt faré un resum setmanal o algo aixina ja vorem, lo que el nou inquilí
a casa 👶 mos deixe 😅.

Traduir les ràfegues és prou senzill, bàsicament s'ha de saber català i
anglés i un poquet de Github. Per suposat jo encantat de fer les sessions
que facen falta per assegurar que no hi ha dubtes.

Algú o alguna s'anima?