[Valencia] [Geoinquiets Barcelona] Rafagas en anglès, ajuda

Jorge Sanz xurxosanz at gmail.com
Mon Nov 23 01:19:32 PST 2020

On Sat, 21 Nov 2020 at 13:14, Jaume Figueras i Jové <jaume.figueras at upc.edu>
wrote:

> Hola
>
> jo hi puc donar un cop de mà, de fet una temporada en vaig traduir i va
> ser prou fàcil, però per mil coses, com ja vaig demostrar en el passat
> vaig faltat de constància o sigui que si s'ha de fer cada dia millor ser
> un parell o tres persones.
>
> Salut!

Jaume, Isaac lo primer gràcies per oferir-vos. Si voleu encetem un fil per
xerrar i quedem quan pugau un dia i veiem la mecànica, es molt senzill.

Estic d'acord amb tú Jaume, es una tasca diaria i per tant té algo de
compromís. Tampoc passa res si un dia no es publica, a mí em passa de tant
en tant, però sí, millor si es pot repartir.

Deixe passar uns dies per si algú més s'anima, i a final de setmana vos
escric.

Salutacions i feliç setmana a totom 😀