[Dutch] QGIS gebruikersdag op 31 januari

Erik Meerburg erik op geo-academie.nl
Ma Okt 2 06:26:02 PDT 2017

Beste Dutchers,

Op 31 januari 2018 zijn we (Hans van der Kwast en ik) van plan op het
IHE in Delft een QGIS gebruikersdag te organiseren. Zijn er meer
lijsters die het leuk vinden dit te helpen op poten te zetten? Hans
heeft de locatie al helemaal onder controle, het gaat om het organiseren
van content, workshops, opbouw website en meer van dat soort zaken... er
komt toch altijd nog wel wat meer bij kijken, zo blijkt.

Handig als je in de regio Groot-Delft (dat is inclusief de voorsteden
zoals Den Haag en Rotterdam ;-) woont of werkt, maar (zo heb ik
afgelopen jaar gezien bij de FOSS4G.NL) natuurlijk geen noodzaak.

Het IHE ligt trouwens tegenover station Delft, ideaal. En we kunnen na
afloop borrelen en eten in het PostGISkantoor, op wandelafstand op de
Hippolytusbuurt. Waar we misschien 16 november ook nog iets gaan doen...
PostGISday :-) Maar dat wordt iets meer een last-minute actie.

Ik hoor graag als je mee wil helpen!

Erik.

P.S. nee, we willen niet concurreren om menskracht met de OSGeoNL dag op
de GeoBuzz, alleen willen we niet veel later in het jaar, anders
concurreert het weer met de FOSS4G.NL 2018.

P.P.S. Tsja, misschien iets om een evenementencommissie binnen OSGeo op
te tuigen?